.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداران مازندران ريسك پذیر نيستند

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: شهرداران ما اهل ريسك پروژه‌هاي بزرگ نيستند و همين مسئله مانع توسعه شهرها مي‌شود.

به گزارش فارس ، سيد عيسي هاشمي در جلسه شوراي اسلامي مازندران اظهار داشت: مردم استان مازندران قانع هستند و اين قناعت توقعي را به‌وجود آورده، عده‌اي از مسئولان ارشد كشور فكر كنند مردم به وضعيت موجود راضي و توسعه و پيشرفت استان را نمي‌خواهند.
وي حل مشكل ترافيك را مسئله‌اي اساسي برشمرد و تصريح كرد: حل مشكل ترافيك در شهرستان ساري بايد با نگاه ويژه نگريسته شود.
معاون عمراني استانداري مازندران يادآور شد: نگاه ويژه به شهر ساري به اين معني نيست كه حق و حقوق شهرهاي ديگر ناديده گرفته شود بلكه با تلاش بيشتر علاوه بر اعتبارات ديگر استان براي ساري اعتبار ويژه‌اي اخد شود و براي كارهاي عمراني ور فاهي اين شهر هزينه شود.
معاون عمراني استانداري مازندران پل تجن شهر ساري را تنها پل ارتباطي بين شرق و غرب استان و كشور عنوان كرد و بيان داشت: اين پل به صورت محله‌اي در مركز شهر ساري واقع شده در حاليكه راه مواصلاتي بين شرق و غرب قرار دارد.
وي از كندي پيشرفت فيزيكي كمربندي شمالي ساري انتقاد كرد و گفت: ساخت كمربندي شمالي در سال 54 مطالعه و در سال 76 به مناقصه گذاشته شد و در سال گذشته نيز با 12 درصد پيشرفت فيزيكي، پيمانكار آن تغيير كرد.
هاشمي حيدري تصريح كرد: اين پروژه با پيشرفت فيزيكي 10 تا 15 درصد به پيمانكار جديد واگذار شد.
وي با اشاره به اينكه در شوراي سوم استان مازندران نگاه توسعه مبنا شده است اضافه كرد: كاري كه شوراي شهر و شهرداري ساري براي كمربندي جنوبي انجام داده است وزارت راه و ترابري در 35 سال گذشته براي كمربندي شمالي انجام نداده است.
معاون عمراني استانداري مازندران با تأكيد بر اين نكته كه از امكانات شهري براي اتصال كمربندي بايد استفاده كرد بيان داشت: مازندران يك كلانشهر است كه تمامي كارها و اقدامات به همديگر پيوسته است.
وي در خصوص توفان هفتم مهر مازندران گفت: ما مدير در بحران هستيم نه مدير قبل از بحران، به اين دليل كه در 10 سال گذشته سيلي كه باعث تخريب شهر نكا شد در حادثه اخير نيز در همان نقطه سيل خسارت‌هاي زيادي را وارد كرد و اين به دليل عدم مديريت در نقاط حادثه‌خيز است.
هاشمي اعتبارات شهرداري‌هاي مازندران را در سال گذشته 100 ميليارد تومان اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.674 seconds.